Jesteś właścicielem firmy, która świadczy usługi w konkretnej okolicy i chcesz zwiększyć grono klientów? Czas podejść do promocji od innej… internetowej strony. Liczba użytkowników, którzy przy pomocy wyszukiwarki zapoznają się z produktami i usługami, regularnie rośnie. To szansa dla Twojej firmy, którą musisz wykorzystać. Sprawdź, jak pokazać się w Google Maps.
Wizytówka Google Moja Firma – co to jest?
Pozycjonowanie w mapach Google opiera się na dobrze zoptymalizowanej wizytówce GMF. Jest to darmowa usługa udostępniana przez giganta z Mountain View. Wizytówka to sposób na zaprezentowanie istotnych informacji o Twojej firmie w Google. Dzięki wizytówce Twoi klienci dowiedzą się m.in. jaki jest profil Twojej działalności, uzyskają dostęp do danych adresowych i sprawdzą, w jakich godzinach pracujesz. To tak na dobry początek, ale musisz wiedzieć, że wizytówka Google Moja Firma to także szereg innych opcji, które będą miały pozytywny wpływ na Twoją działalność.
Co zyskasz dzięki wizytówce Google Moja Firma?
Założenie wizytówki w mapach Google nie jest trudne, ale Ciebie z pewnością interesuje to, jakie korzyści przyniesie Twojemu biznesowi jej posiadanie. Poznaj najważniejsze zalety usługi od Google.
- zwiększysz widoczność firmy w wyszukiwarce
Być może miałeś okazję usłyszeć, że gdy danej firmy nie ma w internecie, to tak jakby nie istniała. Coraz więcej osób poszukując informacji o firmach, korzysta z wyszukiwarki. Wizytówka Google Moja Firma pozwoli Ci bardziej zaistnieć w sieci i „opowiedzieć” o swojej działalności. Widoczna firma to rozpoznawalna firma wśród klientów.
- przedstawisz klientom najważniejsze informacje o swojej firmie
Wizytówka to forma prezentacji Twojej firmy. Bardzo często pełni rolę pierwszego kontaktu z klientami. W wizytówce osoby potencjalnie zainteresowane Twoimi usługami sprawdzą podstawowe informacje o firmie – adres, telefon i godziny otwarcia. To wstęp do zapoznania się z szerszą ofertą Twojej firmy.
- dowiesz się, jak Twoją firmę widzą klienci
Wizytówka Google Moja Firma umożliwia także dodawanie przez klientów opinii i ocen. To dla Ciebie cenne źródło informacji. Możesz dowiedzieć się, jak odbierają Twoją firmę klienci, do czego mają zastrzeżenia, a co ich zdaniem działa bez zarzutu. Jeżeli chcesz być odbierany jako przedsiębiorca, któremu zależy na relacjach z klientami, powinieneś na bieżąco odpowiadać na ich recenzje, szczególnie te negatywne.
Prawda, że warto założyć wizytówkę i pozycjonować się w Google Maps? Rozwijaj skutecznie lokalny biznes w internecie.
Źródło fotografii: https://unsplash.com/@kundeleknabiegunie
Dodaj komentarz