• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Netuj.pl

  • Ciekawostki
  • Biznes
  • Technologie
  • Prawo
  • Finanse
  • Fitness, Zdrowie i Uroda

Reklama Google Ads – na jakie koszty powinieneś się przygotować?

Jesteś tutaj: Strona główna / Ciekawostki / Reklama Google Ads – na jakie koszty powinieneś się przygotować?

Ciekawostki, Ciekawostki technologiczne · 13/11/2020

Chcesz lepiej promować swoją ofertę w internecie? Google Ads to system reklamowy, dzięki któremu możesz dotrzeć do nowych klientów. To dobry sposób na promocję konkretnych produktów lub usług (kampanie w sieci wyszukiwania) lub budowanie świadomości o marce (kampanie w sieci reklamowej). Jakie koszty wiążą się z tego rodzaju promocją? Przyjrzyjmy się bliżej kampaniom w Google Ads. 

Reklama w Google – ile to kosztuje?

Koszty, na które powinieneś się przygotować to po pierwsze opłaty kampanii, które ściągnie Google za kliknięcia, wyświetlenia lub obejrzenie reklam. Ich wysokość zależy od Ciebie. Jedną z zalet systemu Google Ads jest to, że to Ty decydujesz, ile tak naprawdę chcesz wydać na kampanię. System ten opiera się na aukcjach w czasie rzeczywistym. Powinieneś jednak mieć świadomość, że „walka” o pewne słowa kluczowe może być bardziej kosztowna ze względu na dużą konkurencję. Kolejny koszt związany jest z wynagrodzeniem dla agencji, której powierzysz Adsy. Oczywiście możesz zdecydować się na samodzielne prowadzenie działań w Google Ads, ale jeżeli nie masz pojęcia, z czym wiąże się reklama w Google, to będzie to spore wyzwanie.  

Jak Google nalicza opłaty za kampanię w Google Ads?

Google Ads jest bardzo elastycznym systemem reklamowym, który dostosowuje się do potrzeb reklamodawców i oferuje im różne modele rozliczeń. Najpopularniejszym jest CPC, czyli opłata za kliknięcie. W takim przypadku płacisz za każde kliknięcie w Twoją reklamę. Kolejny skrót, który może Cię zainteresować to CPM, czyli cost per mile. Ten model opiera się na płatności za 1000 wyświetleń reklamy. Gdy stawiasz na filmy reklamowe, możesz wybrać opłatę za ich obejrzenie. Wtedy mamy do czynienia z CPV (cost per view). I na koniec wspomnijmy jeszcze o CPA, czyli modelu, w którym opłata jest naliczana w momencie wykonania przez użytkownika konkretnej akcji na stronie.    

Dlaczego warto skorzystać z usług agencji, gdy decydujesz się na Google Ads?

Prowadzenie kampanii w Google Ads może okazać się dużym wyzwaniem, jeżeli wcześniej nie miałeś do czynienia z platformą reklamową od Google. Na szczęście możesz skorzystać z wiedzy i doświadczenia tych, którzy się na tym znają. Dlaczego jest to dobry pomysł? W agencji otrzymasz pomoc specjalisty, który założy i skonfiguruje konto Google Ads, porozmawia z Tobą o celach, jakie ma dla Ciebie wypracować kampania i zaproponuje, jaki budżet powinieneś przeznaczyć na swoje działania promocyjne. Ponadto przygotuje całą kampanię, biorąc pod uwagę właściwe słowa kluczowe, harmonogramy wyświetleń i konwersję. 

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@rupixen

W kategorii:Ciekawostki, Ciekawostki technologiczne

Poprzedni wpis « Jak uzyskać rozwód?
Kolejny wpis Jak sprzątać mieszkanie krok po kroku »

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • W jakich sprawach kancelarie pomagają pracownikom?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze stomatologa?
  • Na czym polega apelacja w sprawie rozwodowej?
  • Koszt rozwodu i jego konsekwencje
  • Jak rozliczyć podatki z Niemiec, żeby uzyskać jak największy zwrot?

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • Marzec 2023
    • Grudzień 2022
    • Listopad 2022
    • sierpień 2022
    • Maj 2022
    • kwiecień 2022
    • Listopad 2021
    • sierpień 2021
    • Lipiec 2021
    • Maj 2021
    • Styczeń 2021
    • Grudzień 2020
    • Listopad 2020
    • październik 2020
    • Wrzesień 2020
    • sierpień 2020
    • Lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • Maj 2020
    • Marzec 2020

    Kategorie

    • Blog biznesowy
    • Ciekawostki
    • Ciekawostki technologiczne
    • Fitness, Zdrowie i Uroda
    • Informacje finansowe
    • Informacje prawne
    • Uncategorized

    Copyright © 2023 · Wspierany przez Strategiczni.pl
    Ciekawostki Biznes Technologie Prawo Finanse Fitness i Zdrowie Polityka prywatności