Jeżeli posiadasz stronę internetową swojego biznesu, zapewne już wiesz, jak ważna jest wysoka pozycja w wyszukiwarce Google. Nie jest to jednak proste do osiągnięcia. Każdego dnia pojawia się coraz więcej domen, które rywalizują ze sobą o miano najbardziej wartościowej. Jeżeli nie zainwestujesz w usługi SEO, masz słabe szanse na wybicie się spośród licznych konkurentów na rynku.
Kogo zatrudnia agencja marketingowa?
Specjaliści od SEO to zarówno osoby, które dbają o treść, ale również elementy techniczne Twojej strony. Ze względu na szeroki aspekt działań, jakie wchodzą w zakres SEO, większość pracowników zajmuje się swoim konkretnym obszarem.
W agencji marketingowej spotkamy copywriterów oraz specjalistów content marketingu, czyli osoby odpowiedzialne za strategię i pisanie treści. Wliczają się w to teksty na bloga firmowego, opisy produktów i określanie fraz kluczowych. Wszystkie te elementy mają ogromne znaczenie dla nadawania jakości naszej witrynie. Słowa kluczowe ułatwiają użytkownikom wyszukiwarki znaleźć nasz serwis w odpowiedziach Google. Natomiast dbałość o unikalne i wartościowe teksty, będzie się odzwierciedlać w zadowoleniu klientów, a także botów Google. Jeśli wyszukiwarka rozpozna naszą stronę jako posiadającą najlepsze odpowiedzi na daną frazę, będzie nas pokazywać wyżej w wynikach.
Specjaliści od optymalizacji będą dbać o przyjazny URL, konwersję plików graficznych i czas ładowania się strony. Te elementy pokazują witrynę jako bardziej atrakcyjną, ale również niemarnującą czasu użytkowników. Strony, które ładują się powyżej 5 sekund, często są odrzucane przez wyszukujących, a to ma negatywne odbicie w rankowaniu przez Google.
Oprócz tego specjalista SEO zadba, jeżeli będzie taka potrzeba, o przekierowanie Twoich adresów url. Dzięki temu dane podstrony nie wywiodą użytkownika na manowce zwane błędem 404. Natomiast dobrze wykonane linkowanie wewnętrzne oznacza sprawne poruszanie się po domenie i możliwość bezproblemowego przechodzenia między poszczególnymi usługami i produktami. Umożliwia to użytkownikom szybkie odnalezienie tego, czego poszukują, a to może zakończyć się pomyślną dla nas transakcją.
SEO zapewnia nie tylko lepszą pozycję w wyszukiwarce, ale również wzrost odbiorców strony, a co za tym idzie, zwiększa szanse na konwersje. Dobrze zbudowana strona zachęca użytkowników do powrotów oraz polecania jej swoim bliskim i znajomym. To szybki sposób na zdobycie popularności i renomy.
Źródło fotografii: https://www.pexels.com/pl-pl/@bongkarn-thanyakij-683719
Dodaj komentarz