• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Netuj.pl

  • Ciekawostki
  • Biznes
  • Technologie
  • Prawo
  • Finanse
  • Fitness, Zdrowie i Uroda

Jak sprzedawać więcej w internecie, czyli postaw na pozycjonowanie

Jesteś tutaj: Strona główna / Blog biznesowy / Jak sprzedawać więcej w internecie, czyli postaw na pozycjonowanie

Blog biznesowy, Ciekawostki technologiczne · 29/09/2020

Masz sklep internetowy, oferujesz bogatą ofertę dobrej jakości produktów, ale ich sprzedaż nie rośnie? Jeśli dziwisz się, dlaczego konkurencja osiąga lepsze wyniki, mimo wyższych cen, to odpowiedzią z pewnością jest pozycjonowanie. Klienci kupują to, czego nie muszą długo szukać, dlatego warto postawić na widoczność w sieci. Co możesz zyskać na pozycjonowaniu? Sprawdź i dowiedz się więcej. 

Pozycjonowanie – od czego zacząć?

Wdrażanie w sklepie działań, które są przyjazne dla wyszukiwarek, powinno zacząć się już na etapie wyboru platformy e-commerce, na której zbudujemy działalność online. Konsultacja z pozycjonerem pomoże uniknąć błędów, które zmieniają się później w przeszkody, utrudniające klientom dotarcie do sklepu, albo poruszanie się po nim. Pracownicy branży marketingowej podpowiedzą Ci, jak pozycjonować sklep internetowy tak, by przynosił zyski od samego początku zaistnienia w sieci. Fundamentem handlu elektronicznego jest strategia rozumiana jako plan biznesowy, sprzedażowy i marketingowy. Wyznaczone cele i taktyka pozwolą w przyszłości wracać do początkowych założeń i rewidować podejmowane kroki. 

Korzyści sprzedażowe pozycjonowania 

Pozycjonowanie nie ma bezpośredniego wpływu na pozyskiwanie klientów, ale stwarza za to idealne warunki do generowania sprzedaży. W czym zatem pomaga SEO?

  • zwiększa widoczność sklepu w Google – Twój sklep wyświetla się na wybrane słowa kluczowe. Specjaliści zabiegają o to, by osiągnąć dla witryny najwyższe pozycje w TOP10, a nawet TOP3. Stwarza to szansę na to, że klienci częściej będą klikać w link prowadzący do Twojego sklepu, a większy ruch, to perspektywa większej sprzedaży.
  • wyższy współczynnik konwersji – duży ruch nie oznacza jednoznacznie większej konwersji. Pozycjonerzy analizują zachowania klientów sklepu, by ustalić, jakie czynniki odwodzą ich od dokonania zakupu. Prześledzenie drogi zakupowej niejednokrotnie daje sygnały o błędach, jakie należy poprawić oraz pomaga ulepszyć bądź istniejące funkcje, bądź poszerzyć o dodatkowe. 

Samo pozycjonowanie nie daje oczywiście gwarancji, że sprzedaż w sklepie wzrośnie. Na decyzję zakupową składa się o wiele więcej czynników, przede wszystkim atrakcyjność oferty, konkurencyjna cena oraz przyjazna obsługa klienta. Działania optymalizacyjne z zakresu content marketingu oraz poprawa współczynnika konwersji, zawsze skutkują wyższą sprzedażą pod warunkiem, że idą w parze. 


Źródło fotografii: https://unsplash.com/@alken

W kategorii:Blog biznesowy, Ciekawostki technologiczne

Poprzedni wpis « Agencja marketingowa czy reklamowa? – sprawdź, którą wybrać
Kolejny wpis Coworking – czym jest i jak działa? »

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • W jakich sprawach kancelarie pomagają pracownikom?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze stomatologa?
  • Na czym polega apelacja w sprawie rozwodowej?
  • Koszt rozwodu i jego konsekwencje
  • Jak rozliczyć podatki z Niemiec, żeby uzyskać jak największy zwrot?

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • Marzec 2023
    • Grudzień 2022
    • Listopad 2022
    • sierpień 2022
    • Maj 2022
    • kwiecień 2022
    • Listopad 2021
    • sierpień 2021
    • Lipiec 2021
    • Maj 2021
    • Styczeń 2021
    • Grudzień 2020
    • Listopad 2020
    • październik 2020
    • Wrzesień 2020
    • sierpień 2020
    • Lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • Maj 2020
    • Marzec 2020

    Kategorie

    • Blog biznesowy
    • Ciekawostki
    • Ciekawostki technologiczne
    • Fitness, Zdrowie i Uroda
    • Informacje finansowe
    • Informacje prawne
    • Uncategorized

    Copyright © 2023 · Wspierany przez Strategiczni.pl
    Ciekawostki Biznes Technologie Prawo Finanse Fitness i Zdrowie Polityka prywatności